Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

funkar helt klart, själv skulle jag nog köpa ett 8800GTS, men så är ju jag en sån person som promt ska ha det bästa när jag ändå köper ;)

Samma här. Dock tyckte jag inte att de grafikkort som fanns när jag skulle köpa dator var bra nog för det pris de hade. Därför tog jag det här och köper nytt senare när det kommit bättre och de gått ner lite i pris. Spelar inte så mycket i alla fall så det känns bara dumt att lägga pengar på ett kort som ändå inte är så mycket bättre än andra.

Var inne på 8800GTX först, men sen funderade jag på 8800GTS. Men sen blev det som sagt 8600GTS till slut. Det får hålla i ett halvår i alla fall. Kommer säkert sitta med det över ett år. Finns bättre saker än att kunna spela spel med högsta grafikinställningarna.

Skrivet

Du verkar ha konstiga prioriteringar epaaj ;)

Finns inget bättre än ett mastodontspel utan hack alls! :D

"Konstiga" som i "inte som Ozoon" kanske =P

Visst blir man sugen på att spela när man ser trailers och bilder från nya spel. Men grafikkorten idag är lite väl dyra för mig. Prioriterar som sagt andra komponenter högre. Vill att det ska gå snabbare att kompilera bland annat =)

Har inte tid att spela spel i alla fall. Har andra saker för mig som har mer nytta av CPU och RAM och flertalet GB hårddiskutrymme =)

Grafikkortet känns som en av de lättare komponenterna att byta i framtiden i alla fall.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...