Gäst newnameguy Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Allt är kul förutom idrotten (dålig lärare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Alla ämnen är tråkiga och jag hatar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Roligast: Ensemble (man delar upp sig i grupper och lär sig en låt och spelar upp den för klassen) Multimedia, som Draghon sa, man är väldigt fri med vad man ska göra. Svenska är ganska skoj också, när vi gör nåt skoj då d.v.s. xD Tråkigaste: Matte (p.g.a. läraren) Gehörs- och musiklära (också läraren som är problemet där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 (redigerat) Roligast: Matte E (Man lär sig mycket roliga finesser med imaginära tal, både i a+bi-form, samt de polära formerna r(cos v + isin v) samt re^iv och komplexa talplanet + att lära sig lösa tredje, fjärde, och femtegradspolynom. Vi har inte kommit sådär långt men vi kanske får lära oss att lösa n:te-gradspolynom också) Tråkigast: Idrott (man får ont i bena bara. Träningsvärk när man kommer hem och ibland kan träningsvärken vara någon dag trots att gympan bara är 1 timme lång. Som tur är så slipper jag gympa nu eftersom Matte E hamnar på samma tid som gympan på schemat. Men till hösten kommer det bli jobbig gympa igen) Redigerat 15 April 2008 av sebastiannielse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Roligast: Matte E (Man lär sig mycket roliga finesser med imaginära tal, både i a+bi-form, samt de polära formerna r(cos v + isin v) samt re^iv och komplexa talplanet + att lära sig lösa tredje, fjärde, och femtegradspolynom. Vi har inte kommit sådär långt men vi kanske får lära oss att lösa n:te-gradspolynom också) Tråkigast: Idrott (man får ont i bena bara. Träningsvärk när man kommer hem och ibland kan träningsvärken vara någon dag trots att gympan bara är 1 timme lång. Som tur är så slipper jag gympa nu eftersom Matte E hamnar på samma tid som gympan på schemat. Men till hösten kommer det bli jobbig gympa igen) Matte E verkar vara aslätt :visslar: Roligast Idrott Man kan röra på sig. Tråkigast Bild är ganska dålig på att rita :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Roliga: Idrott, Matte (p.g.a läraren) och NO (p.g.a läraren) HATA: Engelska, var okej förut men jag blir så j*vla trött på vår nuvarande lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Roligaste: SO Tråkigaste: Tyska I mitt fall så är det lärarna som gör det roligt/tråkigt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 nu för tiden är väl trafikkunskap roligast med tanke på att jag får 5000 kr betalt på körkortet för att gå den kursen hehe ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Roligast: Geografi, Hemkunskap, Idrott (ibland), Träslöjd. Sådär: Ma, Sv, Religon, Historia, Bild. Tråkigast: Musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Roliga: musik, matte, NO Tråkiga: spanska (fy f*n säger jag bara), idrott (våran lärare dampar på oss för att vi inte gör som hon säger :P ) och slöjd Dock så suger nästan alla ämnen eftersom lärarna dampar på oss för att vi pratar så mycket :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 roliga:fysik, kemi, bild, hemkunskap tråkiga: slöjd(läraren),historia,geografi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.