Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Hej! jag hade nyss klarat pokemon ligan (elite 4) och sen kom man ju hem.. då "tittade" ja på tv´n på nedervåningen (Spelarens hus) då sa "dom" att en flygande pokemon höll på att flyga omkring över Hoenn.. sen flög ja till nån av öarna.. (ja hade en kompis hos mig då) då berättade ja typ att "nu när ja har klarat elite 4, så måste ja bara fånga latios.. då simmade jag över vattnet.. DEN FÖRSTA POKEMONEN JA MÖTTE VA LATIOS!! :D<(LOL!) Snacka om Ironi, Va? :huh:
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Jag möte också latios direkt men det tyckte jag var grymt för när jag skulle möta mina kompisar i match van jag överlägset för jag var den ända med latios.Kommer inte ihåg deras lag men mitt va bättre
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 jag möte också han efter man jag fånga han itne.
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) Jag har fångat: Groudon Ultra Boll Requaza Ultra Boll Registeel Ultra boll Regiice Ultra boll Regirock Ultra Boll Latios Ultra Boll För jag hittade aldrig master boll Redigerat 6 Mars 2004 av b
cmb Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 jag har fångat: 1 registeel med ultraboll 2 regirock med ultraboll 3 regice med ultraboll 4 latias med ultraboll 5 kygore med ultraboll 6 rayqusa med masterboll :blink:
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Jag fånga också Kyogre med Master Ball.För jag visste itne att det fanns andra bra pokemon.
Donald Duck Genius Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Skrivet 11 Mars 2004 kan någon skriva hur man får registeel,regice,regirock :rolleyes:
Rekommendera inlägg