Boffaroffe Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Kan nån fixa filen? Den är korrupt! :(Nej det är den inte.------------------------------ Jo det var den! Fattar inte vad som har hänt :S Ngn som vet hur ja ska fixa det eller måste jag ladda upp den igen? och tror inte det är 100p Webdesign A ligger på 100 poäng :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 11 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Kan nån fixa filen? Den är korrupt! :( Nej det är den inte. ------------------------------ Jo det var den! Fattar inte vad som har hänt :S Ngn som vet hur ja ska fixa det eller måste jag ladda upp den igen? och tror inte det är 100p Webdesign A ligger på 100 poäng :) Jo men asså det jag laddade upp är inte de 100 poängen man "lär" sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Kan nån fixa filen? Den är korrupt! :(Nej det är den inte.------------------------------ Jo det var den! Fattar inte vad som har hänt :S Ngn som vet hur ja ska fixa det eller måste jag ladda upp den igen? och tror inte det är 100p För mig är den inte korrupt.Prova ladda ner nyaste versionen av winzip. Jag använder det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Jo men asså det jag laddade upp är inte de 100 poängen man "lär" sig.Nä, vore lite väl enkelt då... jagmenar det där borde väl de flesta klara av på en lektion... Vartifrån fick du det btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Må jag vara R-TARD men vad i hlvt är detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 13 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Jo men asså det jag laddade upp är inte de 100 poängen man "lär" sig.Nä, vore lite väl enkelt då... jagmenar det där borde väl de flesta klara av på en lektion... Vartifrån fick du det btw? Från massa lärar mappar som ligger på nätverket ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Må jag va ledsen, men anders, du svarade inte på min fråga :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 HTML är ett språk som används för att bygga websidor, filen är delar från kursen webdesign a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 HTML är ett språk som används för att bygga websidor, filen är delar från kursen webdesign a. Men d'oh. Det vet jag. Men den var så konstigt upppackad så jag fattade nada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.