Gäst GunsNroses Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 har hör talas om ett spel vid namn WarRock. som ska vara ett bra firstshooter spel. vet ej hur man laddar ner det eller hur amn ens får tag på det, men testa skirv WaRock download på google eller sök på det på -youtube för att få en inblick på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 www.warrock.net bli medlem och ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Jag är medlem, men jag kör inte det så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 jag är medlem och spelar ganska mkt just nu har jag bara ett acc som jag fuskar på se min video på http://youtube.com/watch?v=59PXAKd8oxQ ska uppdatera filmen senare med e version med bättre kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 ok. jag har aldrig kört det. är det kul och problem fritt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 du kunde ha googlat <_< jag spelade det för länge sen & de va rätt kul & problemfritt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 ok. jag har aldrig kört det. är det kul och problem fritt? riktigt kul! var premuim och lvl 43! dock blev jag kickad för ingenting, blir så j*vla ARG! :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Ner jag ladda WaRock sá stod det ner jag skulle installere det att det kan vara farlit...och det var det med.... Vet inte om det var not konstit med min laddning men so var det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 Warrock är 110% virus, skaffa det och se själv. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.