Rukario Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Jag har slutat med wow , jag har funderat på att börja med guild wars igen (Spelade i betan ) Men kollade jag vilka GW det va , och hittade 4st(Faction, Nightfall, Prophecies, Eye of the North)...så jag undrar vilket borde jag köpa ? Vilka spelar vilket mest liksom?? Btw, e prophecies Normalla GW? (Första som kom ut ) tack i förskott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 eye of north så klart lol.men wow är ju bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 7 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 eye of the north , ok tack har spelat wow i ungefär 2år nu , orkar inte mera ..blir ju ganska tråkigt , dessutom att betala varje månad e fånigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Vad du än gör, köp INTE Eye of the north först! Det är bara ett expansion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 7 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 kk , vilket skulle va bäst o skaffa först?(Jag skulle gärna vilja ha det som ger mig access till samma ställe som jag hade i Betan, för min lvl 9 ranger e där o jag har gjort några Missions där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Prophecies är det första =) det bästa också, enligt mig, även om jag knappt spelar något spel nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Som Dezen skrev så är det bäst att köpa Prophecies först. Några anledningar 1. Det är det "största" paketet och grundspelet. 2. Introduktionen hjälper dig att komma igång med spelet och förstå det mesta till skillnad om du skulle köpa endast en expansion så kanske det skulle bli jobbigare o komma igång utan någon slags tutorial. Finns massor av fler anledningar också. :P Men tro mig när jag säger att det är bäst att köpa Prophecies först. Det är störst, du får en inledning till hur GW fungerar, och det är rätt billigt nu eftersom det funnits ute på marknaden några år, så om du inte gillar det så har du inte slösat så mckt pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 7 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Ok kommer nog köpa platinum edition (Prophecies & Eye of the north ), tack för svaren :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Gör det och lycka till med spelandet =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 hm.. du råkar inte ha joinat LAG nyss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 8 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 huh? Lag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 min guild, men eftersom du inte vet vad jag pratar om nvm. en snubbe som hade testat betan innan och hade en ranger som nyss hade köpt platinum edition (Prophecies & Eye of the north) joinade igår :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.