Zlicon Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Det är så här,Jag tittat på en ny dator idag.Min fråga är kommer denna dator klara av Counter Strike Source på högsta grafiken? här kommer vad datorn "innehåller": Processor: AMD Athlon 64 x2 4200+ AM2 Minne: 1024mb DDR2 533Mhz System HD 1: 160 GB 7200RPM Grafikort: Geforce 8600GY 256MB PCI-E CD/DVD 1 : DVD+-RW 18x Sata Operativsystem Windows XP Home / Vista Home Basic(får välja) Som sakt tror ni att den här datan kommer klara Counter-Strike Source med mycket marginal.Jag har ingen möjligthet att öppgradera datorn.så skriv gärna inte det (Om det inte så behövs) Det jag är mest orolig för om grafikortet funkar att klara det. Mvh/Data sökare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 jag tror den klarar det, jag har AMD Athlon 64 3400+ och 1gb minne & gmod 10 som är typ samma sak funkar bra, det är bara grafik kortet som jag är osäker på men jag har ati radeon x600 och jag tror ditt nvidia är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlicon Skrivet 8 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 jag tror den klarar det, jag har AMD Athlon 64 3400+ och 1gb minne & gmod 10 som är typ samma sak funkar bra, det är bara grafik kortet som jag är osäker på men jag har ati radeon x600 och jag tror ditt nvidia är bättre nja på fodralet till CSs så står det Video Card: DirectX 7.0 är mitt blivande minneskort bättre än det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Hittar du en dator utan DX7 på idag (som du köper ny) så får du en puss! CSS är inte så krävande, så det lär funka, inte om du har vista kanske dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Funkar helt klart bra, en mer än hyfsad dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Jag rekommenderar den! Den verkar helt perfekt... Grafikkortet kanske är lite sådär men det ska nog funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlicon Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Har hittat en annan data,men tänker byta till XP på Oprativ systemet.här kommer det :D Processor Core Duo E2140 Internminne 2048 Mb (2x1024) Minnestyp DDR2 SDRAM Hårddisk 320 Gb SATA 7200 Grafikkort nVidia 8400GS Grafmin eget/ink del 256/1022 Ut-gångar grafikkort HDMI/DVI/S-video Ljudkort HD Audio Optisk enhet DVD+-RW DL Kortplatser 1PCIe/2PCI Minneskortläsare 15-i-1 Operativsystem Win Vista Premiu(byter till XP) USB/Firewire/modem 6/1/Nej Wlan Nej Nätverkskort Ja, 10/100 Moderkort/chipset Intel 945G Vilka ska jag välja? båda kostar lika mycket,så det handlar inget i priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Har hittat en annan data,men tänker byta till XP på Oprativ systemet.här kommer det :D Processor Core Duo E2140 Internminne 2048 Mb (2x1024) Minnestyp DDR2 SDRAM Hårddisk 320 Gb SATA 7200 Grafikkort nVidia 8400GS Grafmin eget/ink del 256/1022 Ut-gångar grafikkort HDMI/DVI/S-video Ljudkort HD Audio Optisk enhet DVD+-RW DL Kortplatser 1PCIe/2PCI Minneskortläsare 15-i-1 Operativsystem Win Vista Premiu(byter till XP) USB/Firewire/modem 6/1/Nej Wlan Nej Nätverkskort Ja, 10/100 Moderkort/chipset Intel 945G Vilka ska jag välja? båda kostar lika mycket,så det handlar inget i priset. lätt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 ... o.O Köp alla du hittar.. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 om du har pengar över kan du köpa detta grafikkortet^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 om du har pengar över kan du köpa detta grafikkortet^^ Hahaha.. <_< Den är inte till för spel. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 om du har pengar över kan du köpa detta grafikkortet^^ Jädrar du, hur kan det där grafikkortet bli så dyrt? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.