Gäst XPLOSIV Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Så här gör du. Öppna typ Stunwatch.toc filen med anteckningar. ändra typ ## Interface: 18000 <- Eller nått till ## Interface: 20100 så ska det nog funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Det går ej att få bort texten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Va? Du öppnar väljer Anteckningar. Byter ut det jag sa mot det jag sa... Och sen sparar du... fattar du? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 (redigerat) Gick nu tack! Redigerat 10 September 2007 av Inside Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 funkar för mig också^^ eller det står inte addon error men jag hittar den inte inne i spelet men det var väl bara en dålig addon jag hade då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 (redigerat) /namn på addon show /namn på addon /namn på addon enable det är ditt problem Redigerat 10 September 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 jag ska prova men jag har 2 med typ samma namn ska prova att ta bort den ena & se om jag får det att funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg