Zaff Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 (redigerat) Som topic lyder, jag håller på med en Gnome Rouge som ska bli twink. Jag undrar vilket gear den ska ha för att bli en bra Twink? Asså gearet måste inte vara typ UBER MEGA ULTRA BRA twink gear :P btw jag kan ha alla vapen, Mace, Sword, dagger o Fist. Redigerat 9 September 2007 av Zaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Talbard mantle ( shoulders ) Green tinted goggles ( head ) behöver engeering skill 150. Sentry cloak ( cloak ) Feet of the lynx ( boots ) Byxorna som du hittar i WC ( vet ej vad dom heter ) Blackened defias armor ( hittar i DM ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 (redigerat) Talbard Mantle (shoulders) Quest från sista bossen i WC. Enchant: 3+ all resistance. Fishing hat ,Green tinted goggles (head) 150 engineering. Enchant: 100+ HP. Sentry Cloak (cloak)Från AH. Enchant: 3+ agility. eller 12+ dodge rating. Feet of lynx ( boots) Från AH. Enchant: 7+ Stamina. Gröna byxor med 5stam 5 agility (legs). Från AH. Enchant: 30 / 40stamina and 10agility kit. Blackened Defias armor. från VanCleef, Deadmines Enchant: 100+ Health. Shadowfang, Mainhand.(sword) Från AH. Enchant: 15+ agility / Lifestealing. Assasination Blade, Offhand.(dagger) Från AH. Enchant: 15+ agility. Hand of Argus Crossfire (Ranged). Från Quest: http://wowhead.com/?item=27640 Om du inte har råd med Shadowfang / Assasination Blade: Skeletal Club, Mainhand Från AH. Enchant: 15+ agility / Lifestealing. Cruel Barb, Offhand Från Vancleef, Deadmines. Enchant: 15+ agility. Redigerat 13 September 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Blackened Defias armor. från VanCleef, Deadmines Enchant: 100+ Health. Om man är alliance ska man ha "Tunic Of Westfall" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Bättre att ha mycket HP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Funkar inte med stam/agi, ap/crit enchants längre. Ändrades i förra patchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst erikthekiller Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 va?! varför funkar det inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 (redigerat) Funkar inte med stam/agi, ap/crit enchants längre. Ändrades i förra patchen.så du påstår alltså att enchants inte funkar längre eller vad? Redigerat 12 September 2007 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Det är en LW grej man sätter dit, ingen enchant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Allt som jag har skrivit upp funkar med denna patchen, man måste bara ge Legarmor kittet till en level 60+ som sätter den på dina leggs, för att den är "Requesting level 60" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Please, skriv inte om ni inte vet. 1. Man ska inte ha tunic of westfall. 2. Man ska INTE ha byxorna från WC. 3. Man ska INTE ha engineering glasögon, man ska ha Fiskehatten. Kolla min twink rogue: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Advokat Ska inom kort byta Chest och Head, har bara inte haft tur med dem. Plus att Arena trinket kommer snart ;) Skaffa samma gear OM ni vill ha cirka 80 - 0 i Killing blows i varje WSG. Ser mig själv som en så bra rogue man kan vara ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 13 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Please, skriv inte om ni inte vet. 1. Man ska inte ha tunic of westfall. 2. Man ska INTE ha byxorna från WC. 3. Man ska INTE ha engineering glasögon, man ska ha Fiskehatten. Kolla min twink rogue: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Advokat Ska inom kort byta Chest och Head, har bara inte haft tur med dem. Plus att Arena trinket kommer snart ;) Skaffa samma gear OM ni vill ha cirka 80 - 0 i Killing blows i varje WSG. Ser mig själv som en så bra rogue man kan vara ;). Holy crap, riktigt najs twink :P Jag har gått DM typ 5 ggr utan nån "bra" drop från VanCleef asså inte ens en enda Cruel Barb -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg