Hurricane Skrivet 9 September 2007 Rapport Skrivet 9 September 2007 hur kommer jag vidare på Omaha Beach? det är som ett minfält som man ska ta sig över men det går inte!?? hur ska jag göra? bild: Citera
garkan Skrivet 10 September 2007 Rapport Skrivet 10 September 2007 Jag fastnade där första gången jag spelade Mohaa på min kusins xbox , skit enkelt bara gå vid kanten , om du sprängs där så ska du sakta gå vid kanten och sen gå till andra kanten och ner till dörren vid vänster . Citera
Denisb Skrivet 10 September 2007 Rapport Skrivet 10 September 2007 (redigerat) Jag fastnade där första gången jag spelade Mohaa på min kusins xbox , skit enkelt bara gå vid kanten , om du sprängs där så ska du sakta gå vid kanten och sen gå till andra kanten och ner till dörren vid vänster . Ja precis så Fast jag körde på PC Redigerat 10 September 2007 av Sgt_Denis Citera
Hurricane Skrivet 11 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 11 Oktober 2007 ja klara de till slut med noclip fusket.. :rolleyes: Citera
Frezze Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 ja klara de till slut med noclip fusket.. :rolleyes:Du är för dålig för att kasta sten :( Jag bara sprang skicksack och hoppades på det bästa... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.