garkan Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Har hittat en bug , när jag kämpade för #2 medlem märkte jag denna bug. Visste du (admin) att fuskarank tar 2 fuskarank poäng (asså 0.5 får man) För jag postade 6 inlägg och fick bara upp till 3 poäng dvs att jag skulle få 4.2 . Och en sak till , varför får jag inga poäng , asså jag har fattat att man inte får fuskarank i några forum's men jag får inget av Hl-cs eller pc forumet . Jag hade 70 i rank förra veckan och nu har jag 73 , fastän jag skrivit typ 30 inlägg ... 1 . Kan ni fixa denna "bug" 2 . Varför får jag ingen rank? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 (redigerat) Är rank så viktigt? Det är just pågrund av ranken som vi har spam. Ta bort ranken och inför ett rep system som rank! Mycket bättre! Sedan till svar på din fråga så har jag hört att man kan få ranken sent ibland? Redigerat 10 September 2007 av Denieru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 (redigerat) Testa tryck ctrl+f5 för o se om du fått mer rank. Och glöm inte kolla efter klistrade trådar i forumen där du skriver. Där står det om du får någon rank om du skriver ett inlägg där. Redigerat 10 September 2007 av Boffaroffe TYPO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Ett inlägg - 0.4 FuskaRank är det som gäller. Ranken bör uppdateras direkt så vida du skriver i ett forum där rank ges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.