Cider Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Har två frågor.. :unsure: 1. Hur kommer man till den rosa bomben som öppnar lucka för kanonen? 2. Hur klarar man stjärnan "Go To Town For Red Coins" ?
0014 Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 du ska först och främst aktivera kanonen...hur kommer jag inte ihåg, men i alla fall så ska du skjuta dig fram till det vänstra hörnet längst bort...där ska du simma ner och sen upp igen för att börja jakten på de 8 röda mynten
Cider Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Okey, men asså för att aktivera själva kanonen måste man väl prata med en rosa bomb? (jag kommer inte till den)
KazeN Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 du ska höja vattnet.. minns inte vilket läge men det är iaf den höjden kanonen e på. om du kollar till höger om kanonen så ser du den rosa bomben. nedanför är en plattform du kan stå på. gör en spring åt ena hoppa tillbaka hållet hopp :P (svårt!!! men det går ! :) hm, om jag inte minns fel kan du hoppa från toppen också men jag är inte säker (asså hoppa ner från högsta punkt :D)
Cider Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2004 ...gör en spring åt ena hoppa tillbaka hållet hopp :P (svårt!!! men det går ! :) Vad menade du där?
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 tror han menade att du skulle hoppa på vägen alltså vänster höger vänster höger OSV fattar du?
KazeN Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 nej, jag menar att man springer åt motsatt riktning sen gör man en bakåtvolt.
DragonMaster Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 jag vet att man ska skjuta sig till buren i hörnet, men hur kommer man åt de röda mynten som finns på två höga tak?
KazeN Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 du ska hoppa mot väggarna och sedan hoppa till den andra osv osv.
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 nej, jag menar att man springer åt motsatt riktning sen gör man en bakåtvolt. ok trodde du mena vägg hopp
Cider Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2004 asså det går inte.. Jag har prövat att hoppa längdhopp från den högsta punkten, det funka inte.. och jag pröva göra det där springa åt motsats håll och hoppa nåt hopp ditåt, men det funka inte heller.. hjälp mig :(
Rekommendera inlägg