Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 vad menar du dragonaits? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 vad menar du dragonaits?Han menar att han ska ha 10 k, för jobbet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Coal är väll värt 180-210 ea och willow 25 gp ea om jag inte tar fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erik00700 Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Hej jag skulle villja gå upp i smtihing lvl på runescape och jag skulle behöva någon som hugger lite kol åt mej, någon som kan tänka sig?? typ 500 stycken. säljer även lite willows typ 800 stycken för 50 ea. :Djag kan men vill ha mera betalt ! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 okej, kul för dig! men jag har redan en som jobbar, du får oxå jobba för mig om du vill, men då är det mina regler som gäller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg