Mosa1nagant Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Hur kan jag göra så att min pet inte försvinner när jag mountar? Som i början av den här videon PS. Jag är warlock så blanda inte mig med hunter :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Det kan du inte, som du borde veta om du läste senaste patch notes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 11 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Arghh, jag har inte läst den ordenligt... Men vad är det för skillnad? Nu när jag mountar och sen när jag är på mounten och gör en instance cast spell, då ser jag inte min pets action bar. Det är väldigt irrterande. :( Kan du skicka länken plz :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Pets * Abilities and items that are triggered when you kill a target are also now triggered when your pet kills a target. * Fixed the amount of happiness lost when you dismiss a Nether Ray pet. * Voidwalkers will stop while they are consuming shadows. * Warlock and Hunter pets will now be automatically dismissed when you summon a mount. These pets will return on dismount. This does not affect pet happiness for Hunters. * Warlock and Hunter pets will now be automatically dismissed when you untalent. http://wow-europe.com/en/patchnotes/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 12 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Tack xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Händer samma problem för mig ibland, om man springer med sitt mount, så klickar man typ på Arcane shot t.ex. så dismountar han och skjuter, men pet-action bar är inte där. Det kan vara lite irriterande ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Händer samma problem för mig ibland, om man springer med sitt mount, så klickar man typ på Arcane shot t.ex. så dismountar han och skjuter, men pet-action bar är inte där. Det kan vara lite irriterande ibland. jo men då kommer den upp efter en stund, det är lite jobbigt om man pullar nått men petet börjar inte attackera utan man måste trycka shift + 1 igen när knapparna är där, men man vänjer sig, memmra på shift 1, eller ctrl 1, kommer inte ihåg, men iaf, attack för pet :P beror ju också på vart du har satt den hotkeyn, kanske om du har flyttat den för att lättare nå med musen så kanske den är på shift + 3 eller 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 ctrl+1 är det. och pet actionbaren försvinner ganska ofta när man summonar sitt pet med 'Call Pet' också, iaf för mig lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Ok hmm det har aldrig hänt för mig, att actionbaren är borta när man utför call pet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg