Gäst Denieru Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Simpsons är så j*vla dåligt, dåliga skämt och allt. -.- Efter att ha kollat på serien i 4 år och sett alla avsnitt så har jag tröttnat på den. Family Guy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Simpsons, fast family guy e bättre ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Just nu gillar jag de nog lika mycket. Family guy blir roligt för det är så sjukt och att de driver med så många (mycket) Just nu så tycker jag inte riktigt om skämten i Simpsons avsnitten som jag sett på sista tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Dem har tagit till sig mer av F.G i de nya Simpsons avsnitten...Mycket mer våld och sånt ..men simpsons är fortfarande roligast..eller nae inte dem från 80-talet...fast jag brukar asgarva åt Family Guy ibland :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.