WASD Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Jag har just fått full blå gear & en epic från bg men jag undrar vart jag ska gå nu för att få mer epics? i guilden säger dom heroic dungeons men vilken är isf bäst & börja på & lättast att få key till? jag är 70 Undead Mage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 är du revered med någon outland-faction? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 bara mag'har, horored med dom flästa andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 instancen karazan droppas de väll rättt mkt epics? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Är du med i ngt raidguild som raidar karazhan kan du ju vara med på det. Där droppas väldigt mycket epics. Raidar ni inte så bli revered me outlands-factions och kör heroics, droppas en del epics där med. Du kan även fixa exempelvis hög skill i tailoring och på det sättet göra epics. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 pvp/arena > heroics > karazhan > svårare raids Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 ja men vilket heroic är bäst att börja med? min guild har typ aldrig gjort karazhan vad jag vet^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Grinda mats till Spellfire, Battlehood, Spellcast setten beror på vad du är för spec. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Med full blå 70-gear borde iaf du kunna raida kara. Om de andra i din guild har det med så är det bara att köra, första bossarna är ganska enkla ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 några lätta heroics är slave pens, underbog, hellfire ramparts, mechanar sätt igång :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Skaffa 375 tailoring , då kan du göra 3 välldigt bra epics. Annars får du göra lite heroics och raids. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 jag har 145 tailoring (^^) och jag vill inte behöva köpa massa silk & sånt för jag samlar till epic flying, så jag utesluter alternativ som kräver guld det är bara billiga gems på ah jag kan köpa^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg