Luxaxix Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Hej jag försöker att lägga in en tråd på spana in men jag kan inte hitta vart man gör det. kan någon hjälpa mig, har kollat i hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Tyvärr, så gick det nog inte att göra så med detta utsende, eller var den oaktiv. Så den finns ej kvar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Är inte spana in saken, är inte det om man skickar ett sms, så att att det står på sidan, spana in tråden, sen den tråden man valde när man skickade in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Ja det är det. MEN, som tidigare sagt. Så har den funktionen tagits bort, Pga att man inte kunde ha den på sidan, eller att den va oaktiv. Tyvärr, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Ok. synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Den togs enbart bort pga att ingen mer än Fuska Crew använde den. Kanske kommer den tillbaka någon gång, men troligtvis inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.