Gäst Radicus Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Måste uppdatera drivern nu och behöver hjälp... Drivern är en "Nvidia Geforce3 T200". Länk och hur man installerar den vore naajs... :D Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Jag är inte så duktig på sånt här, men sök på google, efter Nvidia Geforce3 T200 nya drivrutiner, så kommer det fram. Citera
Vitdom Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Vad har du för operativsystem? :) Citera
Gäst Radicus Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Vitdom, har Windows XP Home Edition (5,1) Har ett nytt problem dessvärre. Har funnit nya rutiner men jag måste avinstallera dom gamla till drivern. Hur kan jag avinstallera dom gamla? Citera
Ozoon Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 gå in på www.nvidia.com och välj download>drivers sen är det bara klicka sig fram i några listor. Citera
purjo Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Vitdom, har Windows XP Home Edition (5,1) Har ett nytt problem dessvärre. Har funnit nya rutiner men jag måste avinstallera dom gamla till drivern. Hur kan jag avinstallera dom gamla? Borde finnas i Lägg till/Ta bort program Sedan så borde det finnas en guide om hur du installerar nya drivrutiner på Nvidias hemsida... Citera
Ozoon Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 annars kan man avinstallera geom enhetshanteraren. kontrollpanelen>prestanda och ~>system>fliken hårdvara>enhetshanteraren leta reda på videokort eller liknande, och högerklicka och välj avinstallera (du ser kortnamnet där, så avinstallera inte fel) sen startar du om datorn och installerar på samma sätt, in i enhetshanteraren och välj "installera drivrutiner" Citera
Fality Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Jag har alltid undrat om det är bättre att använda OmegaDrivers. Va tycker ni? ;/ Citera
Ozoon Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 aldrig testat omegadrivers, vanliga funkar bra för mig, testa? Citera
Fality Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Jag har använt de rätt länge på mitt ATI-R 9200 PRO och jag känner ingen direkt skillnad. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.