Gäst Punkmantic Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Den är cool och så. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 den nya är mkt jobbigare. för när man spelar och nån börjar spela nånting så hoppar en ruta upp och täcker halva skärmen typ:P. nu är det en wanna-be xfire sak ju... fast sämre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 den äger ^^, rutan är bra, kaske xfire copy, men det funkar bra, tar typ 1/30 av skärmen bara ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamok Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Det funkar inte att trycka på shift+tab för mig <_< men istället bra att man kan ha bild :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Det har blivit nåt lustigt med mitt. Jag har ändrat steam till svenska men friends e på tyska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 tycker det har blivit mycket bättre, nu kan man ju snacka med mick in game och sånt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Dåligt, man kan ju som sagt inte ta in den in game, man måste switcha vilket är väldigt jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Om man ändrar till Svenska blir nästan allt på steam Tyskt för mig så ja får ha engelska.:( Aja rätt bra på engelska så de gör inge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Jag tycker det nya systemet är mkt bättre, grupper och allt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 den gamla var MYCKET bättre,,skiten funkar inte ens för mej nå mer,kan inte få up friend fast jag trycker in shift+tab...kunde de förut,men nu funkar de inge mer,,,och jag har inte heller ändrat nå inställningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamok Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Det blir inte tyska för mig när jag har svenska det blir nederländska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) den gamla var MYCKET bättre,,skiten funkar inte ens för mej nå mer,kan inte få up friend fast jag trycker in shift+tab...kunde de förut,men nu funkar de inge mer,,,och jag har inte heller ändrat nå inställningarExakt, samma för mig. :/ Redigerat 7 Oktober 2007 av Denieru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg