shoobree Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 (redigerat) Hejsan har problem med hamachi..Ibland när jag spelar med mina kompisar via hamachi så joinar jag min kompis hamachi network..Och på min kompis hamachi network finns det en till kompis och man ser en blå pil på hans namn i hamachi vi kan inte spela med varandra bara för att han har blå pil ..Vad är felet?? TACKSAM FÖR SVAR Redigerat 16 September 2007 av MaKuZZa Citera
vincent_spider Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Hejsan har problem med hamachi..Ibland när jag spelar med mina kompisar via hamachi så joinar jag min kompis hamachi network..Och på min kompis hamachi network finns det en till kompis och man ser en blå pil på hans namn i hamachi vi kan inte spela med varandra bara för att han har blå pil ..Vad är felet?? TACKSAM FÖR SVAR Blå pil betyder att hans internet, just vid det tillfället går segt lol fast det inte att ni behöver avbryta matchen, jag och mina kompisar får vid vissa tillfällen blåa pilar och vi får inga problem med det lol Keep it up, vin Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.