unix Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Tja. När jag loggar in så står det ; Rsmaster , men jag bytte namn till PaiN. Det står PaiN på forumen också :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 (redigerat) Det finns ett namn för inloggning och ett namn på forumet. (användarnamn och visningsnamn) Ja, det ska vara så. Redigerat 16 September 2007 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Det förvirrar mej att jag fortfarande måste logga in med Master_Adi. Så jag vill ha en lösning på detta rpoblem/bug/eller vad det är snarast möjligt plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Det är för att förhindra hackning av forumet, eller av en användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Det förvirrar mej att jag fortfarande måste logga in med Master_Adi. Så jag vill ha en lösning på detta rpoblem/bug/eller vad det är snarast möjligt plz. Förvirrande? Hur kan du då klara av att använda Steam/WoW/Tibia etc. Man använder inte samma namn som gubben när man loggar in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 16 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Jaha , okay :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Det förvirrar mej att jag fortfarande måste logga in med Master_Adi. Så jag vill ha en lösning på detta rpoblem/bug/eller vad det är snarast möjligt plz. Förvirrande? Hur kan du då klara av att använda Steam/WoW/Tibia etc. Man använder inte samma namn som gubben när man loggar in? Skulle skrivit stör mej =/ men orkade inte ändra ^^ Men ja. Vill ändå logga in med mitt visningsnamn här (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Det är ingen bugg, det ska vara så. Katt: Exakt, men om någon skriver en kommentar på en nyhet så står det ens användarnamn och inte visningsnamn. Man kan sedan klicka på namnet och då kommer man till personens profil. Så det finns några hål som måste fixas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.