Gäst Plopp Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Boot98 funkar inte Skulle du kunna förklara exakt hur man formaterar om med xp (om du orkar) Citera
Katt Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Kommer det inte upp en skärm med olika alternativ när du starta datorn med disketten i? Har du NTFS, eller inte? Det är lättare att förklara om du har FAT 32. Citera
Gäst Plopp Skrivet 17 September 2007 Rapport Skrivet 17 September 2007 (redigerat) Aha du menar diskett. Jag har ingen diskett ingång i datorn. Kan man göra på något annat sätt? Går det bra med usb:o Kan du skicka din msn på ett privat medelande så kan du förklara hur man gör Redigerat 17 September 2007 av Plopp Citera
Gäst Mega93 Skrivet 17 September 2007 Rapport Skrivet 17 September 2007 NTFS är bättre och mer kompakt än FAT :) Starta datorn och kör en systemåterställning först till din tidigaste återställningspunkt. Prova sedan med Windows XP skivan igen. Citera
Gäst Plopp Skrivet 17 September 2007 Rapport Skrivet 17 September 2007 (redigerat) Det funkar inte. Har provat allt möjligt. Provade med att installera via kommadotolken men det funkade inte det heller. Fattar inte varför. Jag har läst ute på internet att vissa har lyckats med att nedgradera, men det funkar inte på mig:S Konstigt Redigerat 17 September 2007 av Plopp Citera
Gäst GunsNroses Skrivet 17 September 2007 Rapport Skrivet 17 September 2007 eller bara ringa in till suporten, eller lämna in den. Citera
Katt Skrivet 17 September 2007 Rapport Skrivet 17 September 2007 Kommandotolken? Menar du den som du startar i Windows, eller? Om Det är återställnigskonsollen, du menar, behöver du väl bara skriva "format C:" och sen installera. En bootusb? Det ska gå, men jag vet inte hur man gör... Citera
Gäst Plopp Skrivet 17 September 2007 Rapport Skrivet 17 September 2007 (redigerat) okej, jag tror jag fattar hur du menar nu. Det enda jag behöver fixa nu är bootusb. Men jag vet inte hur?:o Läs här, jag tror att han hade samma problem som jag: http://www.compuforums.org/windows/2387-do...p-pro-help.html Redigerat 17 September 2007 av Plopp Citera
Katt Skrivet 17 September 2007 Rapport Skrivet 17 September 2007 (redigerat) Prova först med att stoppa in recovery CD:n, starta om datorn och tryck 'R'... Redigerat 17 September 2007 av Katt Citera
Gäst Plopp Skrivet 17 September 2007 Rapport Skrivet 17 September 2007 Okej har provat, händer inget. Men läs den länken som jag skickade till dig, han hade samma problem men han fixade det till slut. Fattar inte bara varför det inte funkar hos mig. http://www.compuforums.org/windows/2387-do...p-pro-help.html Citera
Katt Skrivet 18 September 2007 Rapport Skrivet 18 September 2007 Kolla i BIOS om du kan starta från ett USB, först... Det är lite av en fördel, nämlingen... Citera
Gäst Plopp Skrivet 18 September 2007 Rapport Skrivet 18 September 2007 Okej ska kolla:) Men måste jag lägga in något i usben för att det ska funka. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.