Spaghettin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Jag är inte klasens clown som tur är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Vi har aldrig utnämnt nån till det men jag ligger nog nära till hands, tillsammans med en annan som är minst lika tossig som jag. Mitt största problem är liksom att jag 9999 gånger av 10000 inte kan va seriös. Jag kan inte låta bli att skämta till allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Vi har aldrig utnämnt nån till det men jag ligger nog nära till hands, tillsammans med en annan som är minst lika tossig som jag. Mitt största problem är liksom att jag 9999 gånger av 10000 inte kan va seriös. Jag kan inte låta bli att skämta till allt... Samma här. crapp: Det kul att vara klassens clown ju. Så var inte så glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Det är väl kul för dom som är har lite humor. min humor är kass. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 En i min klas typ tror att han är kul.Men nästan ingen skrattar.inte jag ia f Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (Dragonfire @ 08/03-2004 17:33:21) Vi har aldrig utnämnt nån till det men jag ligger nog nära till hands, tillsammans med en annan som är minst lika tossig som jag. Mitt största problem är liksom att jag 9999 gånger av 10000 inte kan va seriös. Jag kan inte låta bli att skämta till allt... Samma här. crapp: Det kul att vara klassens clown ju. Så var inte så glad. precis ja kan inte låtta bli o göra nåt dumt hella tiden! men de e ju de som e de roliga! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 hehe de händer mej hella tiden...sitter där o dag drömmer om en snygg tjej sen skriker läraren: Andreas va e svaret på den här frågan?! då blir man lite småsur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 vi är 13killar i vår klass och hmm 10st ä klassen clowner och jag ä en av dem :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Det är lätt att vara clown i min klass... alla skrattar åt allt jag gör. nej jag är inte mobbad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 En i min klass kan få vår lärare att skrata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 hoh! vi har många i vår klass! ne skoja bara men vi har en, haben, som löjlar sig hela tiden och pratar om och om igen! ingen kan få stopp på honom! kanske itte så rolig men... puh man skrattar bara för att han snackar hela tiden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 haha jag och min kopis kasper är klassens clown vi är inte roliga hemma men i skolan är vi väldigt roliga :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.