Gäst GunsNroses Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 a Har du gjort det någon gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Nej för det är elakt att ta andras pengar som de har lagt ut på spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 MM precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 a Har du gjort det någon gång?Det heter inte hacking. Det heter cracking, scamming &lr. scripting. Såvida du inte har gjort ditt egna program då det kallas "hacking" eftersom du har gjort en egen problemlösning. Annars så har jag själv aldrig använt liknande till half-life, cs eller andra mods. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 MM precisaa just det, förlåt mej. min kompis har sakt att det heter då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 a Har du gjort det någon gång?Det heter inte hacking. Det heter cracking, scamming &lr. scripting. Såvida du inte har gjort ditt egna program då det kallas "hacking" eftersom du har gjort en egen problemlösning. Annars så har jag själv aldrig använt liknande till half-life, cs eller andra mods. Du kan säga hacking också, spelar ingen roll om du använder nån annans grejer, du hackar saken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Jag brukar förknippa hacking med att man kommer på andras lösenord och att man tar deras konto ifrån dem.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Jag brukar förknippa hacking med att man kommer på andras lösenord och att man tar deras konto ifrån dem.. <_< Jag fattar inte varför man skulle vilja det egentligen, för det är liksom typ bara ett konto pengar elr annat på spel förstås då, men det är bara onödigt men om det är ett konto på en bank förstår jag varför man skulle villa hacka, men på spel liksom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Jag brukar förknippa hacking med att man kommer på andras lösenord och att man tar deras konto ifrån dem.. <_< Scamming annars >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Man kan knappt få tag på en crack till cs, eller half life, eftersom att många inte lägger ut dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Man kan knappt få tag på en crack till cs, eller half life, eftersom att många inte lägger ut dom.Jag har crack till alla spelen, done by me. iof din poäng i slutet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg