Hoppa till innehåll

Hacker!


Gäst GunsNroses
 Dela

Rekommendera inlägg

a Har du gjort det någon gång?

Det heter inte hacking. Det heter cracking, scamming &lr. scripting. Såvida du inte har gjort ditt egna program då det kallas "hacking" eftersom du har gjort en egen problemlösning.

 

Annars så har jag själv aldrig använt liknande till half-life, cs eller andra mods.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

a Har du gjort det någon gång?

Det heter inte hacking. Det heter cracking, scamming &lr. scripting. Såvida du inte har gjort ditt egna program då det kallas "hacking" eftersom du har gjort en egen problemlösning.

 

Annars så har jag själv aldrig använt liknande till half-life, cs eller andra mods.

 

Du kan säga hacking också, spelar ingen roll om du använder nån annans grejer, du hackar saken.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag brukar förknippa hacking med att man kommer på andras lösenord och att man tar deras konto ifrån dem.. <_<

Jag fattar inte varför man skulle vilja det egentligen, för det är liksom typ bara ett konto

pengar elr annat på spel förstås då, men det är bara onödigt

men om det är ett konto på en bank förstår jag varför man skulle villa hacka, men på spel liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Punkmantic

Man kan knappt få tag på en crack till cs, eller half life, eftersom att många inte lägger ut dom.

Jag har crack till alla spelen, done by me. iof din poäng i slutet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...