Hoppa till innehåll

Är Detta En Straff Eller Ej Jag Tycker Det Är Offside

Rekommendera inlägg

Gäst jesper93
Skrivet

Hej jag var på matchen mellan ifk och elfsborg i lördags och då hände det att omaren blåste straff när det var offside men här kan ni skriva era åsikter är det straf eller offside här är länken till filmen lägger till lite andra filmer också :)

Gäst jesper93
Skrivet

han är på bollen först innan han fäller så det är inte strafff offside är det är en blåvitare

Skrivet

han är på bollen först innan han fäller så det är inte strafff offside är det är en blåvitare

Ja, Det gör ju ingen skillnad, Det är MERA chans att man ska få straff om man HAR bollen..

Men.. du är nog inte så bra på fotboll.. xD

Jag tycker det är offside ändå, Men svårt..

Skrivet

Vafan snackar du om Intech??

Aja till saken.

Man brukar ofta säga att om man tar bollen först är det ingenting, men dock beror det ju också på hur vårdslös tacklingen är. Man får ju t.ex. inte gå med dobbarna före. Hursomhelst är det en jävligt onödigt hård satsning i straffområdet, men om det är straff eller inte är ganska svårt att bedömma.

orkade inte tittade närmre på om det var offside eller inte.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...