dalslund Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Hejsan jag behöver mega hjälp jag lirade cs o allting laggade fast, så kom det upp en säkerhets bubbla nere vid klockan där det står: Virtuella minnet i din dator är lågt och ökar växlings filen.. så stog det på ett ungefär.. Jag klickade upp hjälp o support o läste lite så stog där att metod 1 var att man skulle lägga till den kör bara filen svchost.exe i lista över Aventail Connect. har någon haft samma problem isfåfall hjälp mig Snälla Tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 (redigerat) Information om din dator? :) Den kanske helt enkelt inte pallar Redigerat 18 September 2007 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 19 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 du har nog rätt:P jag kör bara med 512 mb :P kanske ska öka det till 2gb?:P hittade kingstone 1gb 555mhz ramminne låter det bra? så köper man 2 sådanna :P innan datorn går rent åt h*lvete :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Vad för minnen du kan ha i din dator bestämms av moderkortet. Ta reda på vilka minnestyper som stöds innan du köper något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 ok... Start>Kontrollpanel>System>Avancerat>Prestanda>Virtuellt Minne> Välj mycket sen startar du om datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Virtuellt minne är väl inte bra att använda? Windows ökar som default minnet på hårddisken då det behövs. Det var det som hände då popuprutan kom. Kolla vad du har för minnestyp. DDR eller DDR2 borde det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.