Gäst Keylogger Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Är denna LÄNK datorn bra till skolarbete såsom java-programmering och tibia? Mvh keylogger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Onödigt med den Kolla in denna: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=337310 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=331662 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=331002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 1: och 2: HATA CELERON DET SUGER BTW :P 3: vill inte ha vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Jaha fast den du vill ha är för dyr, Ingen vista, Dålig ram, Dålig proccesor allt är dåligt B.LA. RuneScape Och Tibia kan lagga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Jaha fast den du vill ha är för dyr, Ingen vista, Dålig ram, Dålig proccesor allt är dåligt B.LA. RuneScape Och Tibia kan laggavista suger,vet att det är dålig ram och jo det är bra processor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Den e ingen super laptop, men den passar bra till skol arbeten etc. Inget mer. Max till att surfa på nätet. Förresten har jag både xp o vista, (vista på min laptop), o det suger inte.. Jag älskar det! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Den e ingen super laptop, men den passar bra till skol arbeten etc. Inget mer. Max till att surfa på nätet. Förresten har jag både xp o vista, (vista på min laptop), o det suger inte.. Jag älskar det! :Pska som sagt bara lira tibia och skolarbete vet att det inte är en super laptop (har gått persondatorer men har inte mykt pengar och vill ha xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 1. Köp ingen laptop med Vista om du inte har en Xp skiva hemma 2. När du nu ska använda den mest för tibia och skolarbeten, denna laptop är inte värd att köpa för sådant. Alldeles för högt pris. Du kan köpa i dagens lägen en laptop för 5500kr som är bra för arbeten och tibia. Processor är det sista du behöver tänka på. 1.6 Ghz är snabbt nog för att använda till program. Datorer Om du har XP-skiva vore det bra. För nästan alla laptops har tyvärr Vista. Då rekomenderar jag följande laptops: Acer TravelMate Denna har 1024 MB som kan vara bra och ha för att köra Adobe-program. Ca pris 5000kr Sen är jag rädd för att du får betala mera om du ska XP på datorn. Dom billiga har tydligen bara Vista. Hittade en eller två med XP dock från helt okända butiker som inte är bra. Här är en laptop med XP. HP NX6310 Denna har XP. Priset: ca 7000kr Du kan alltid leta själv här efter en laptop som passar dig. Som du ser har alla Vista <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Är denna LÄNK datorn bra till skolarbete såsom java-programmering och tibia? Tibia är liksom inte ett skolarbete.. men om du ska ha den till att surfa så kan du kanske köpa en begagnad om du inte behöver bra batteritid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 (redigerat) Laptopen du länkade till är dels kass och dels tokdyr. Men specarna funkar till skolarbete, men köp den för guds skull någonannanstans eller en annan dator med samma spec! Den där ska kosta lite mer än halva priset om det ska vara ett riktigt, riktigt bra pris. Eller så köper du någon med mindre spec ändå, ska du köra win 2000 och surfa och ordbehandla med den funkar i princip vad som helst gjort efter 2002. Redigerat 22 September 2007 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 funderar på en stationär med ubuntu istället ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
camoranesi Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 annars köper du ju en vista-laptop, och installerar ubuntu på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.