Hoppa till innehåll

Tänkte Inhandla Dator


Gäst Keylogger

Rekommendera inlägg

Gäst Keylogger

Jaha fast den du vill ha är för dyr, Ingen vista, Dålig ram, Dålig proccesor allt är dåligt B.LA. RuneScape Och Tibia kan lagga

vista suger,vet att det är dålig ram och jo det är bra processor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

Den e ingen super laptop, men den passar bra till skol arbeten etc. Inget mer. Max till att surfa på nätet. Förresten har jag både xp o vista, (vista på min laptop), o det suger inte.. Jag älskar det! :P

ska som sagt bara lira tibia och skolarbete vet att det inte är en super laptop (har gått persondatorer men har inte mykt pengar och vill ha xp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bf2-nörden-Niclas

1. Köp ingen laptop med Vista om du inte har en Xp skiva hemma

2. När du nu ska använda den mest för tibia och skolarbeten, denna laptop är inte värd att köpa för sådant. Alldeles för högt pris. Du kan köpa i dagens lägen en laptop för 5500kr som är bra för arbeten och tibia. Processor är det sista du behöver tänka på. 1.6 Ghz är snabbt nog för att använda till program.

 

Datorer

 

Om du har XP-skiva vore det bra. För nästan alla laptops har tyvärr Vista. Då rekomenderar jag följande laptops:

 

Acer TravelMate Denna har 1024 MB som kan vara bra och ha för att köra Adobe-program. Ca pris 5000kr

 

Sen är jag rädd för att du får betala mera om du ska XP på datorn. Dom billiga har tydligen bara Vista. Hittade en eller två med XP dock från helt okända butiker som inte är bra. Här är en laptop med XP.

 

HP NX6310 Denna har XP. Priset: ca 7000kr

 

Du kan alltid leta själv här efter en laptop som passar dig. Som du ser har alla Vista <_<

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Laptopen du länkade till är dels kass och dels tokdyr. Men specarna funkar till skolarbete, men köp den för guds skull någonannanstans eller en annan dator med samma spec! Den där ska kosta lite mer än halva priset om det ska vara ett riktigt, riktigt bra pris.

 

Eller så köper du någon med mindre spec ändå, ska du köra win 2000 och surfa och ordbehandla med den funkar i princip vad som helst gjort efter 2002.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...