knark Skrivet 22 September 2007 Rapport Skrivet 22 September 2007 Men det är äckligt när Poison Zombies kommer !
Lord_Sauron Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Skrivet 23 September 2007 (redigerat) Men det är äckligt när Poison Zombies kommer ! Okey...läste allt om Half-Life på Wikipedia och det är verkligen grymt...Ravenholm...hmmm..lite läskigt men Zombisarna ser ut som bolibompa snubbar ändå^^ Redigerat 25 September 2007 av Lord_Sauron
Gäst flio3 Skrivet 27 September 2007 Rapport Skrivet 27 September 2007 vem som helst, i vilken ålder som helst borde spela hl serien! Den är så fantastiskt bra så det är ett spel man bara inte får missa! :) I hl 2 + epi 1 + epi 2 så finns det några ställen som är läskiga men för allt i världen missa inte världens bästa spelserie! :D
garkan Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 du , Lord_Sauron Vi bestämmer inte vad du ska göra . Köp det , du behöver inte spela hl2:ep2 bara spela Portal och Team Fortress 2 . Half-life 2 är jätte läskigt , specielt episoderna då det ska vara ännu läskigare , dvs nya monster och gubbz .
Lord_Sauron Skrivet 28 September 2007 Författare Rapport Skrivet 28 September 2007 (redigerat) hehe ja...ska köpa orange Box nu....asså ska spela Half-Life tills jag tycker det blir läskigt...väntar jag tills en polare kommer över så kör man^^ men tack för råden! PS nån vet var man kan köpa/boka Orange Box? tidigt,Snabbt,Billigt Redigerat 28 September 2007 av Lord_Sauron
Gäst flio3 Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 hehe ja...ska köpa orange Box nu....asså ska spela Half-Life tills jag tycker det blir läskigt...väntar jag tills en polare kommer över så kör man^^ men tack för råden! PS nån vet var man kan köpa/boka Orange Box? tidigt,Snabbt,Billigt Köp spel via steam, det är billigt o bra! =) (du laddar ned dem och man använder kreditkort) själv ska jag önska mig pengar till the orange box i julklapp :P
Lord_Sauron Skrivet 1 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Men går det och göra till min PS3 då? :P asså skulle köpa Orange Box till Ps3 ju.
Rekommendera inlägg