knark Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Men det är äckligt när Poison Zombies kommer ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Sauron Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 (redigerat) Men det är äckligt när Poison Zombies kommer ! Okey...läste allt om Half-Life på Wikipedia och det är verkligen grymt...Ravenholm...hmmm..lite läskigt men Zombisarna ser ut som bolibompa snubbar ändå^^ Redigerat 25 September 2007 av Lord_Sauron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 vem som helst, i vilken ålder som helst borde spela hl serien! Den är så fantastiskt bra så det är ett spel man bara inte får missa! :) I hl 2 + epi 1 + epi 2 så finns det några ställen som är läskiga men för allt i världen missa inte världens bästa spelserie! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 du , Lord_Sauron Vi bestämmer inte vad du ska göra . Köp det , du behöver inte spela hl2:ep2 bara spela Portal och Team Fortress 2 . Half-life 2 är jätte läskigt , specielt episoderna då det ska vara ännu läskigare , dvs nya monster och gubbz . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Sauron Skrivet 28 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 (redigerat) hehe ja...ska köpa orange Box nu....asså ska spela Half-Life tills jag tycker det blir läskigt...väntar jag tills en polare kommer över så kör man^^ men tack för råden! PS nån vet var man kan köpa/boka Orange Box? tidigt,Snabbt,Billigt Redigerat 28 September 2007 av Lord_Sauron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 hehe ja...ska köpa orange Box nu....asså ska spela Half-Life tills jag tycker det blir läskigt...väntar jag tills en polare kommer över så kör man^^ men tack för råden! PS nån vet var man kan köpa/boka Orange Box? tidigt,Snabbt,Billigt Köp spel via steam, det är billigt o bra! =) (du laddar ned dem och man använder kreditkort) själv ska jag önska mig pengar till the orange box i julklapp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Sauron Skrivet 1 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Men går det och göra till min PS3 då? :P asså skulle köpa Orange Box till Ps3 ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg