Imaginary Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 mm glömde tyska ja det är så störrande mm,specielt när man har en gammal halvdansk/halvskånsk lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 SO för att det är så SEGT...man somnar ju nästan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 matte.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 SO för att det är så SEGT...man somnar ju nästan... religion? samhälle? geografi? historia? eller alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Är utless på tyska-lektionerna och idrotten... vet inte vilket som är värst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag hatar svenska, matte, geografi, engelska, historia, hemkunskap osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Hemkunskap, våran lärare e inte snäll :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 no och so! såååå trögt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 oj,glömde Engelska.alla typ hatar det.men jag är bra på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 NO ,SO , Svenska, FRANSKA d e såå KASST!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Svenska är ju skit kul! Jaja bara för att vi har den bästa läraren då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag HATAR matte, fast jag har vg..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.