Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Någon som ska köpa det spelet???? Jag testade pikmin fatta inte mycke men kanske ska skaffa 2.an någon mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag fattar ingenting! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag gjorde nen sån här tråd för länge sen.men ajg ska iten köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 OK det verkar nästan likadant såg en trailer tror nog inte jag ska köpa det längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag är väl den enda som tycker pikmin är bra så jag ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag fattar inte så mycket av det typ vad går det ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 det är inte min sort :( om det skulle vara utan tid skulle jag ha klarat det redan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 gick det på tid? det märkte inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag har aldrig spelat Pikmik men jag tror jag ska köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warsong clan Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 vad är pikmin??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunder_luigi Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag tycket pikmin spelen äger!! Jag ska själklart köpa tvåan!! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg