Shaddy Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Gjorde en tråd om det här för nån månad sen men fick inget ordentligt svar. Hur gör man för att ladda upp bilder från datan, t.ex paint och photoshop-bilder, och sedan använda dom i pressen? Nån föreslog imageshack men det funkade inte riktigt, eftersom det var reklam med i bilden och man inte kan ha rörliga bilder i pressen. Så vet nån hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 (redigerat) Ja, det borde faktiskt finnas en "ladda upp bilder"-knapp i pressen, jag kan inte komma på någon anledning att inte ha en, men som läget är så är det bara att ladda upp bilderna på nån hosting-sida. Jag rekommenderar www.ripway.com Redigerat 21 September 2007 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Jag rekommenderar Fuskbugg.se. Ta länken du fick och stoppa in den mellan 2 taggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 (redigerat) Imageshack använder jag, och det funkar hur bra som helst. Men man får väl inte ha rörliga bilder på det? Kanske om man knappar in rätt där. Redigerat 21 September 2007 av Jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 http://img216.imageshack.us/img216/2208/spidermanyi1.gif Funkar hur bra som helst. :) Se till att det är .gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.