ajar Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 (redigerat) Löjligt att de gör de nya KH spelen till bärbara konsoller istället för att göra ett stort spel till PS3. Redigerat 31 Oktober 2007 av nacho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Oh nice jag vill ha det till DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Jag tycker att man förlorar spelkänslan. Har alltid varit till PS2 tycker att dom ska göra KH3 till PS3, vad kommer det bli för en handling då? V.V När jag såg secret ending så hoppades jag på att det skulle komma till PS3. Men antagligen så kommer dom att göra en trea sen där Sora är med mer eller nåt. Dom fick ju ett brev på slutet av "King Mickey" men man fick aldrig se vad det stod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg