Npoti Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Har själv dödat alla psykopaterna, kommit upp till 50 och låst upp Real Megabuster med mera. Om någon fastnar och behöver hjälp, säg bara till. :) Tjena jag har inte spelat Dead Rising så mycket jag gillade det men det e jobbigt för ögonen när man inte har HDTV. Iallafall ni som e så j*vla grymma kan inte ni adda min msn [email protected] och hjälpa mig lite jag e typ på level 8 eller nått. PS det e jobbigt att springa genom parken där dom där fångarna eller vad det är åker runt plz help MVH Ragnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Har själv dödat alla psykopaterna, kommit upp till 50 och låst upp Real Megabuster med mera. Om någon fastnar och behöver hjälp, säg bara till. :) Jag är helt fast - Carlito dödar mig när jag ska desarmera bomberna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 bra gjort att koma upp i lvl.50, ska kolla din film :cool: Någon om vet hur man skall döda " The Conventants " Killarna i bilen asså? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 (redigerat) skaffa lite vapen som SMG (tror jag det heter) som kan sökas på youtube hur man får tag i, och jos som kan hittas lite här och där (hälst mixad om det går för då får man mer liv. sen dödar ni hälst personen med jätte peppraren så kommer den att ramla av och då ska man plocka upp den och döda de anndra. sen tar ni bilen kör runt lite tills du hoppar av själv för då brukar bilen vara trasig (men försök att gå in i den igen försäkerhetskull). Om ni inte förstör den kan risken vara att de kommer tillbaka innom nån timme. Redigerat 28 April 2008 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Vet nån ett lätt sätt att döda den feta polisen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) Har själv dödat alla psykopaterna, kommit upp till 50 och låst upp Real Megabuster med mera. Om någon fastnar och behöver hjälp, säg bara till. :) Jag är helt fast - Carlito dödar mig när jag ska desarmera bomberna. Om inget annat så kan du ju ta med en katana och döda Carlito, svinlängesen jag postade det där, kommer inte ihåg nåt från spelet. :)Och tjocka Jo är väl ingen speciellt svår boss? Om du dödat andra bossar så är hon ju ingen skillnad direkt... Redigerat 6 Maj 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 skaffa lite vapen som SMG (tror jag det heter) som kan sökas på youtube hur man får tag i, och jos som kan hittas lite här och där (hälst mixad om det går för då får man mer liv. sen dödar ni hälst personen med jätte peppraren så kommer den att ramla av och då ska man plocka upp den och döda de anndra. sen tar ni bilen kör runt lite tills du hoppar av själv för då brukar bilen vara trasig (men försök att gå in i den igen försäkerhetskull). Om ni inte förstör den kan risken vara att de kommer tillbaka innom nån timme. Jag rädda en gubbe som visade mej en genväg så man slipper gå igenom parken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 skaffa lite vapen som SMG (tror jag det heter) som kan sökas på youtube hur man får tag i, och jos som kan hittas lite här och där (hälst mixad om det går för då får man mer liv. sen dödar ni hälst personen med jätte peppraren så kommer den att ramla av och då ska man plocka upp den och döda de anndra. sen tar ni bilen kör runt lite tills du hoppar av själv för då brukar bilen vara trasig (men försök att gå in i den igen försäkerhetskull). Om ni inte förstör den kan risken vara att de kommer tillbaka innom nån timme. Jag rädda en gubbe som visade mej en genväg så man slipper gå igenom parken om du kommer ihåg vart den ligger snälla berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.