Hoppa till innehåll

Dead Rising Stuff


Wadesy
 Dela

Rekommendera inlägg

Har själv dödat alla psykopaterna, kommit upp till 50 och låst upp Real Megabuster med mera. Om någon fastnar och behöver hjälp, säg bara till. :)

 

Tjena jag har inte spelat Dead Rising så mycket jag gillade det men det e jobbigt för ögonen när man inte har HDTV.

Iallafall ni som e så j*vla grymma kan inte ni adda min msn [email protected] och hjälpa mig lite jag e typ på level 8 eller nått. PS det e jobbigt att springa genom parken där dom där fångarna eller vad det är åker runt plz help

 

 

 

MVH Ragnar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skaffa lite vapen som SMG (tror jag det heter) som kan sökas på youtube hur man får tag i, och jos som kan hittas lite här och där (hälst mixad om det går för då får man mer liv.

 

sen dödar ni hälst personen med jätte peppraren så kommer den att ramla av och då ska man plocka upp den och döda de anndra. sen tar ni bilen kör runt lite tills du hoppar av själv för då brukar bilen vara trasig (men försök att gå in i den igen försäkerhetskull). Om ni inte förstör den kan risken vara att de kommer tillbaka innom nån timme.

Redigerat av knipan64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har själv dödat alla psykopaterna, kommit upp till 50 och låst upp Real Megabuster med mera. Om någon fastnar och behöver hjälp, säg bara till. :)

Jag är helt fast - Carlito dödar mig när jag ska desarmera bomberna.

 

Om inget annat så kan du ju ta med en katana och döda Carlito, svinlängesen jag postade det där, kommer inte ihåg nåt från spelet. :)

Och tjocka Jo är väl ingen speciellt svår boss? Om du dödat andra bossar så är hon ju ingen skillnad direkt...

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skaffa lite vapen som SMG (tror jag det heter) som kan sökas på youtube hur man får tag i, och jos som kan hittas lite här och där (hälst mixad om det går för då får man mer liv.

 

sen dödar ni hälst personen med jätte peppraren så kommer den att ramla av och då ska man plocka upp den och döda de anndra. sen tar ni bilen kör runt lite tills du hoppar av själv för då brukar bilen vara trasig (men försök att gå in i den igen försäkerhetskull). Om ni inte förstör den kan risken vara att de kommer tillbaka innom nån timme.

Jag rädda en gubbe som visade mej en genväg så man slipper gå igenom parken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skaffa lite vapen som SMG (tror jag det heter) som kan sökas på youtube hur man får tag i, och jos som kan hittas lite här och där (hälst mixad om det går för då får man mer liv.

 

sen dödar ni hälst personen med jätte peppraren så kommer den att ramla av och då ska man plocka upp den och döda de anndra. sen tar ni bilen kör runt lite tills du hoppar av själv för då brukar bilen vara trasig (men försök att gå in i den igen försäkerhetskull). Om ni inte förstör den kan risken vara att de kommer tillbaka innom nån timme.

Jag rädda en gubbe som visade mej en genväg så man slipper gå igenom parken

 

om du kommer ihåg vart den ligger snälla berätta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...