Hoppa till innehåll

Ps3


Gäst sellak
 Dela

Rekommendera inlägg

asså jag personligen föredrar ju då PS3 men måste skriva detta ändå: Microsoft har också alltid förlorat pengar på 360, men det har vänt nu eftersom det har gått bra för konsollen. Gillar inte när folk skriver att de förlorar på varje såld konsoll, såååå förvirrande, det kostar ju bara mer att göra dom än vad de säljs för. Sony hade tjänat pengar också om PS3 sålde så bra som man hade väntat sej.

Och ärligt talat så har en hel del spel vart fulare på PS3 än på 360 (även om det teoretiskt sett inte borde vara så)

Men aja ett spel som Uncharted skulle ju aldrig gå att göra till 360 eftersom det inte kör med Blu-Ray elr HDDVD. Då skulle man få dela upp spelet på flera skivor ochd et vill man ju helst inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

man får mycker för pengarna, fast blueray och hela den smörjan ee bull**** vem f*n sitter och kollar på film på sin ps3, alltså åker och köper en film just för blueray, orka. konsoller ee spel maskiner, man spelar på dom, inte ser på film, GET A GRIP. hd kvala är snyggare en blueray som bara fyller en massa onödigt minne på cd.

nej jag vill inte höra en massa "nejjjj bluueerayy har många andra funktionnerr" balbalbla

och nej vill inte höra från dig heller intech.

Håller med InTech du kan inte ens stava till det så innan du börjar snacka skit om det ska du kolla upp lite om det.

Du har säkert inte ens kollat på en film på blu-ray!

Plus Blu-ray är inte bara till filmer om du trodde det. Harru inte sett att det står blu-ray på spelen också?

Blu-ray ger bättre upplösning!

 

100 st har sagt samma sak priset är pga av blu-ray spelaren som är i ,

Men det är en är en riktigt bra konsoll kan jag säga.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Källa?

 

Och ja. Dem är väl lite dyra. Men inte så farligt. Så de värsta speltillverkarna klarar lätt av kostnaderna (Ea är 1 av massor exempel XD)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

man får mycker för pengarna, fast blueray och hela den smörjan ee bull**** vem f*n sitter och kollar på film på sin ps3, alltså åker och köper en film just för blueray, orka. konsoller ee spel maskiner, man spelar på dom, inte ser på film, GET A GRIP. hd kvala är snyggare en blueray som bara fyller en massa onödigt minne på cd.

nej jag vill inte höra en massa "nejjjj bluueerayy har många andra funktionnerr" balbalbla

och nej vill inte höra från dig heller intech.

 

Håller med InTech du kan inte ens stava till det så innan du börjar snacka skit om det ska du kolla upp lite om det.

 

Det där är ju bara en tillfällig och billig utväg för att försöka få tyst på honom, han kan veta mycket om blu-ray men bara för att man inte kan stava till något så gör det inte att man inte kan "snacka" om det. Hur ska då alla som har dyslexi göra hade du tänkt?

 

Vi har redan sagt det 1000 ggr priset är pga av Blu-ray spelaren!
Tror knappast att det bara är blu-ray spelaren som gör den dyr, finns många bra komponenter i PS3. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har redan sagt det 1000 ggr priset är pga av Blu-ray spelaren!

Tror knappast att det bara är blu-ray spelaren som gör den dyr, finns många bra komponenter i PS3. ;)

 

 

Tänk dig för innan du skriver!

Blu-ray är inte bara till film som han trodde drf kan man inte jämnföra HD och blu-ray!

Priset är inte bara pga av blu-ray spelaren men om PS3 nu kostar 5000 säger vi så skulle det säkert kosta 3000 nu om den hade HD som finns i 360!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Vi har redan sagt det 1000 ggr priset är pga av Blu-ray spelaren!

Tror knappast att det bara är blu-ray spelaren som gör den dyr, finns många bra komponenter i PS3. ;)

 

 

Tänk dig för innan du skriver!

Blu-ray är inte bara till film som han trodde drf kan man inte jämnföra HD och blu-ray!

Priset är inte bara pga av blu-ray spelaren men om PS3 nu kostar 5000 säger vi så skulle det säkert kosta 3000 nu om den hade HD som finns i 360!

 

Exakt när hart jag påstått det han har skrivit? Tänk dig för..

 

Ja, det är ju precis det jag säger men PS3's blu-ray spelare är inte så bra som alla påstår och att det är just den som gör att PS3 kostar mycket är rent skitsnack. Vet du ens vilken processor som sitter i maskinen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Laak lek inte nu!

Påstår du att blu-ray spelaren inte är bra?

Jag kan säga blu-ray spelaren är visst bra.

Och det är inte skitsnack för att priset sitter faktist på blu-ray spelaren som du vet är blu-ray spelarna väldigt dyra vare sig dom är bra elr inte!

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Laak lek inte nu!

Påstår du att blu-ray spelaren inte är bra?

Jag kan säga blu-ray spelaren är visst bra.

Och det är inte skitsnack för att priset sitter faktist på blu-ray spelaren som du vet är blu-ray spelarna väldigt dyra vare sig dom är bra elr inte!

Det är en stor skillnad på "inte så bra som alla påstår" och "inte bra" läs för i h*lvete vad jag skriver innan du kommer med idiotiska frågor som du redan skulle fått svar på om du hade ansträngt dig till att läsa mitt inlägg!

 

Och du som ska rätta alla i stavningen med "blu", det stavas faktiskt och inte faktist.

 

Det jag menar är att blu-ray spelaren är inte en av de bästa och är stort överskattad och det är f*n i mig inte bara den som gör PS3 så "dyr". Många tror att det är en bra blu-ray spelare i maskinen, en sådan som kostar 10.000 SEK.

Redigerat av Denieru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...