ArgSnickare Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Jag har legendary edition dock förhandsbokade jag inte. kostnad: 1.199 (EB Games) innehåll: Halo 3 Spelet 2 skivor med extramaterial m.m en UNSC Spartan Mark VI hjälm i orginal size och en J*VLIGT stor låda adda mig på xbox live jag heter Halo3leg det är bara min online profil därför har jag bara 75 gamerscore på den riktiga har jag 1020 inte så värst mycke det heller i och för sej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Värst vad billigt du kom undan med ditt paket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 vad brukar det kosta då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Du har skrivit att ditt kostade 1 kr och 199 öre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Du har skrivit att ditt kostade 1 kr och 199 öre ;) nee man kan skriva 1.000 som tusen annars är det 1,000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Haha, det var inte det jag tänkte på men jag köpte mitt för 1500 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Jag köpte bara det vanliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 jag älskar det coola Halo 3 temat till dashboard som man får med legendary edition. Man får typ massa Red VS. Blue och This Spartan Life episoder med också och ett bestairy och alla halo "filmklipp" från Halo 1 och 2 asballt och asnajs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 orka betala 1,5 tusen för det där. Fast man är ett STORT halo f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 jag hade presentkort på 785,00 kr och legendary edition kostade 1.199 kr så det va inte så dyrt för mig och jag är ett Halo f*n har gillat Halo ända sen ettan kom ut och då var jag runt 9 år men pwnade ändå XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Hehe, jag hade ett presentkort på 1000kr men den har försvunnit så jag fick vänta på halo 3 i en hel vecka :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Mitt blev AVBOKAT FRÅN DEN *@££$€€$@@* WEBBHALLEN. Åhh vad jag är så sur på dom just nu, förlåt men var tvungen att dampa av mig lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg