Gäst InTech Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Klockan va två, förutom beatris, där var den två (Lol, Jag bara "kom på" den, vet inte om den finns.. typ XD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Klockan va två, förutom beatris, där var den två (Lol, Jag bara "kom på" den, vet inte om den finns.. typ XD) Din va inte roligt... <_< Tror inte den finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Alla barnen sprang och tog skydd utan sixten för han blev träffad av blixten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 (redigerat) Alla barnen lade till musik grupper till sina favoriter på sina iPods utom gruppen abba för dom ville ingen adda :P Redigerat 11 Oktober 2007 av amOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Alla barnen lade till musik grupper till sina favoriter på sina iPods utom gruppen abba för dom ville ingen adda :Plol.lite väl lång men rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 alla barnen lekte indian utom christoffer, han var offer alla barnen titta i elden utom rut, hon titta ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 alla barnen gick på toa utom lotta hon satt på potta :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Alla barnen sprang på minfältet utom Anders, han flög åt fanders :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Alla barnen hade vanliga husjur utom Kristin, hon hade ett vårtsvin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 alla barnen lekte i sandlådan förutom carina för hon grävde på en mina alla barnen flydde från kannibalen förutom arne för han blev chili con carne och så kan jag en med CS: alla barnen flydde från bomben förutom britt för hon deffa med kit Hahahha CS skämtet bäst B) Alla barn satt tysta i sina bänkar utom Kurt han la en prutt. Alla vuxna jobbade på bank utom Mona hon råna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.