DragonMaster Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 min favoritfilm är pirates... :huh: men även konungens återkomst och master and commander är bra. och så måånga fler... :blink: Citera
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 JA det är ju klart att Pirates Of The Caribbean är bäst! Fast tycker som du att Konungens Återkomst är minst lika bra! Citera
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) håller med er.Har ni testat på pirates DVD´n att göra om saker till cursed jag gjorde om min katt han vart cool :D Redigerat 6 Mars 2004 av Nyllet Citera
Gäst Soffan Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 Nepp men ska köpa den! VAd menar du med Cursed?? Blev din katt skelett? Citera
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 Nepp men ska köpa den! VAd menar du med Cursed?? Blev din katt skelett? ja min katt blev ett skellet Citera
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 JA det är ju klart att Pirates Of The Caribbean är bäst! Fast tycker som du att Konungens Återkomst är minst lika bra! dom var förra årets bästa filmer lugnt... Citera
Gäst Soffan Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 (Nyllet @ 07/03-2004 10:43:54) Nepp men ska köpa den! VAd menar du med Cursed?? Blev din katt skelett? ja min katt blev ett skellet Häftigt!Göra så mot min syster :rolleyes: Hehehe.... Citera
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 jag har beställt den på postorder... Sanrt dimper den ner i min brevlåda!!! Härligt!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.