Estevan137 Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Någon som har klarat hela Sagan om de två tornen? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Fastnade på typ nån av dom sista banorna förut när jag hade det innan jag sålde det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 hmm jag har lånat ett sagan om ringen spel men jag vet inte om det var det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 26 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Fastnade på typ nån av dom sista banorna förut när jag hade det innan jag sålde det. Ok, Vad händer om man klarar hela spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Jag har klarat ut alla banor förutom de där tornet man ska springa och döda massa orcher.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 29 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Jag är på bana 7 tror jag, svår vet inte hur jag ska klara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Nääästan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 lol det är ju typ skit enkelt...och väldigt länge sen man spelade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Jag har klarat allt på spelet. det händer inget specielt när man klarat det mer än att man får köra vilken bana man vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Jag har klarat ut alla banor förutom de där tornet man ska springa och döda massa orcher.. Det låter som banan jag fastnade på förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 om ni inte klarar det använd fusk...finns några bra på en sida som inte så många vet har fusk. kanske inte borde säga detta för det är en hemlis.. men jaja man måste vara lite schyst: Fuska.se om ni tycker det lät dumt så får det göra det..för det finns folk som inte vet om att det finns fusk här.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Men det vara att porten och de där två komisarna (alven & dvärgen) dog hela tiden (okej då, porten dag inte den gick bara sönder) och det fanns det inga fusk till :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg