Desu Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Ja. Jag vill göra en mp3 fil som spelar upp from en url/ip fil när den startas. Inge flash eller nåt sånt skit. Utan när jag startar en mp3 fil t.ex name.mp3 så är det första den ska göra är att spela upp från en ip/url. Hur gör jag en sån fil? Och filen måste ha ändelsen .mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Du kan ju alltid ladda upp en mp3 fil och använda länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 du menar typ en .mp3-fil som är typ 1kb som alsluter din din ip? det låter som en .asx-fil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Den måste ha filändelsen .mp3 så att vice city kan spela upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Ere inte bara att slänga in den i mappen med Vice City's låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 24 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 <_< Den ska ju kunna spela upp musiken som kommer från en shoutcast. Alltså. Vice city ska starta upp mp3 filen som hämtar musiken från en ip/url. Så när man spelar så ska man kunna slå över till mp3 player och lyssna på nån som snackar och spelar musik från nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.