Hoppa till innehåll

Jag Orkar f*n Inte Gymnasiet


Desu
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker att ens utbildning är nått av det viktigaste man kan ha. Oavsett vad det är. Så gymnasiet kan både vara lätt och svårt. Beror på dig själv och viljan. Och såklart linjen med. Det säjer ju sig självt att vissa länjer kan vara svårare änn andra. Vissa är mer praktiska. Vissa andra är mer teoretiska. Man väljer efter egna behov och det man vill bli. Och om man inte vet så finns ju den bredaste linjen som alla vet är Natur Den e bred och man kan läsa vidare på det mesta.

 

Jag själv har gått 3 år på gymnasiet (Gick ut i sommras) och just nu pluggar jag på univeristet. Visst e jag lite skoltrött. Men jag läser till nått jag verkligen vill blir. Det är min drivkraft. Hitta din egen så lär det gå bra ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hallå?? Vad är det du klagar på? Att gå i skola är en dröm för flera miljontalsbarn, och du sitter och klagar på att det tar av din fritid. Sverige ger barnen en av största fritiderna till barnen, medans några barn sitter och jobbar i en vecka mer än vad en storföretagare jobbar i en månad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

slösat bort ditt liv? låt mig uttrycka mig med 3 bokstäver: LOL.

 

Vad hade du gjort om du inte gick i skolan? spelat CS hela dagarna, face it, i princip alla andra går i skolan. Sure du kan börja på ica och sitta i kassan där resten av ditt liv, men det är mer enformigt än skolan, sure du gör ju som du vill, men jag är 99% säker på att jag i framtiden kan säga "vad var det jag sa".

 

Jag är inne på 12e skolåret, och jag ska nog läsa vidare på högskola/universitet i höst, inte det minsta skolless, sure, vore nice med lön, men så lätt att bara gå till skolan och göra det man ska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Om du vill leva på sopor, så visst!

.......lol?

Nä men jag är skit less på skolan, så nu går jag inte till skolan, jag är hemma, ibland hjälper jag farsan å sånt.

Man kan få ett bra jobb, och även käna mer money, än en som har gått ut hela skolan.

Så att hoppa av gymnasiet är inte så farligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...