Mosa1nagant Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 940220 vad heter du på Xbox Live? jag heter Marcu9 och Halo3leg men adda Marcu9 Wave: 4. Den aktiverar du genom ditt konto på Bungie.Net, den visar att du stöder Bungie. vart på bungie aktiverar man den då? Jag kommer att adda dig när farsan kommer med min 360.Vem har siggmeister som sin gamertag här på Fuska.se? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 940220 vad heter du på Xbox Live? jag heter Marcu9 och Halo3leg men adda Marcu9 Wave: 4. Den aktiverar du genom ditt konto på Bungie.Net, den visar att du stöder Bungie. vart på bungie aktiverar man den då? Om du har ett konto som är linkat med din gamertag, så aktiverar du den i Profile Settings någonstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Jag kan, vad heter du?Johns save du har redan mig som vän :DVi bestämmer en tid i helgen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 alla addar mig (Marcu9) snälla!!! jag har "aktiverat" min profil nu tack Wave! Men jag undrar hur det här rank systemet fungerar för jag har en gunnery seargant grad 2 och det står att nästa "promotion" är vid 150 exp alltså "lieutnant" men jag har sett folk med 70 exp som är "lieutnant". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 alla addar mig (Marcu9) snälla!!! jag har "aktiverat" min profil nu tack Wave! Men jag undrar hur det här rank systemet fungerar för jag har en gunnery seargant grad 2 och det står att nästa "promotion" är vid 150 exp alltså "lieutnant" men jag har sett folk med 70 exp som är "lieutnant". För att bli Lieutenant behöver du minst 70 EXP och 10 i skill tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Haha, när jag kör på morgonen så är det en halv mille som spelar! :) MS är inte spartan-117, han är spartan-I17... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 jag säger bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 (redigerat) Kolla på den här videon! Helt otroligt! 99,999& tur! :o http://www.youtube.com/watch?v=spHTtnpLiik&NR=1 Redigerat 26 Oktober 2007 av Mosa1NaganT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Hahaha det var det sjukaste! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 riktigt tur! jag ska till Thailand i 2 veckor nu ses nån gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 riktigt tur! jag ska till Thailand i 2 veckor nu ses nån gång! Ha det så skönt medans vi andra stannar i svenskkyla och spelar Halo 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 riktigt tur! jag ska till Thailand i 2 veckor nu ses nån gång! Ha det så skönt medans vi andra stannar i svenskkyla och spelar Halo 3. Hehe :DVilken lyckost... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg