xpliT Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Kan inte spela nu i helgen men vi ses på måndag ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo3player Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 fy f-n jag häll på att få hjärt slag idag. jag kom åt mitt 360 när jag spela den börja låta konstigt men jag han åtgärda. hann öppna skiv facket inan det var för sent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niceguy Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Halo 3 var buslätt :D Klarade av hela spelet på alla nivåer på en vecka ungefär. Det var lite sämre än vad jag hadde förväntat mig. Det var för lätta banor och för några :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jag håller helt med dig. Det var för lätt att klara ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jag håller helt med dig. Det var för lätt att klara utKör på Legendary med några skallar på då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Exakt, testa sen att köra på live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Legendary är ingen lek. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Jag testade det men jag dog direkt... :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Jag testade det men jag dog direkt... :S Precis, det är ingen lek längre. Haha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 sök på "master chief sucks at halo 3" på youtube XD såg en film idag på en snubbes file share han hade fått killmanjaro alltså 7 fiender på valhalla, han satt i warthog gunner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Det är nog inte hans eftersom den ligger på Bungie Favorites. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 okej :huh: det såg inte så värst jätteproffsigt ut ändå. fienderna gjorde inte mycke motstånd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg