Sandflygaren Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 (redigerat) Ja nu är det så att jag skulle vilja spela Online på mitt Playstation 2. Det jag undrar är hel enkelt: Hur gör man? OBS! Om det spelar någon roll så har vi iMac. Redigerat 25 September 2007 av MR.Smart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Det är inte många som spelar online längre nu tror jag. Men om du vill testa ändå: 1, Skaffa en Ethernet kabel 2, Plugga in den i playstationet/imacen 3, Resten sköter sig självt typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Om du har gamla PS2 (det stora, INTE inbyggd nätverksadapter): 1. Köp en nätverkadapter (finns på siba tror jag) 2. Koppla in den medföljande ethernetkabeln i din router. 3. Sätt i skivan du fick med när du köpte en nätverksadapter. 4. Registrera dig. 5. KLART. 6. Sen tror jag man måste registrera sig för varje spel man vill spela online. Om du har nya PS2 (den lilla, inbyggd nätverksadapter): 1. Beställ skivan (den man får med om man köper en nätverksadapter) från playstation.com. 2. Skaffa en ethernetkabel. 3. Sätt i skivan du beställt. 4. Registrera dig. 5. KLART. 6. Sen tror jag man måste registrera sig för varje spel man vill spela online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg