Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 det finns ett enklare sätt. Klara spelet och så kommer det upp en ruta som säger nått och sen så ska du spara över nån fil och spara över en tom fil då. om du gör det på en anan fil som redan är upptagen så raderas den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (redigerat) Okej ska göra det då. Hur postar han? Redigerat 13 Mars 2004 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Okej men han är inte nöjd med dom korten varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Du får inte Zomma in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Gör jag inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 kanske har du fotat fel gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Kanske det vem ska jag fota jag fotat en gubbe som börgar att sitta på en bänk sedan går neråt till lådan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 du ska stå rätt långt bort när du fotar honom... det finns en annan gubbe i cafét ovanför eskimåens shop...du ska rulla in i väggen och precis när han blir sur ska du fota honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Eller kasta kruka eller välta ner eb mug Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Hur klarar man det stora huvudet i Earth Tempel???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Om du menar bossen så ska du först skjuta ljus på honom med mirrror shield, och sen plocka upp honom och kasta honom på taggarna, sen ska du döda dom små grejerna som kommer ur honom (asbra om du har special svingen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag menar det där huvudet med två ögon som man med hjälp av fågelflickan kan få halva huvudet att lysa genom att använda hennes musik instrument och rikta en stråle i ögat på honom!!!!!!! Hur gör man för att få hela huvudet att lysa?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg