mariodog Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 är lvl 61 BM hunter och undrar om ja ska specca om eller fortsätta som BM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Fortsätt som BM, levlar enligt mig enklast med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 tråkigaste speccen också, men man lvlar fort me de, men eftersom du är så hög lvl kan du nog specca BM och MM, bm till beast within och MM till aimed och lite sido spår eller lite på survival kanske om du har TP över.. själv är jag 56 MM hunter och kommer bestämma om jag ska gå tillbaka till BM eller stanna MM eller blanda i lvl 60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Fortsätt som BM till level 70, när du börjar raida och sånt är det nog bäst att byta till MMS och kanske lite survival. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Om du ska göra en pvp hunter specca MM till aimed shot och sen BM tills beath withing lägg resten sen på survival. Funkar bra för mig^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Om du ska göra en pvp hunter specca MM till aimed shot och sen BM tills beath withing lägg resten sen på survival. Funkar bra för mig^^LOL Aimed shot suger i PvP!! Men Beast Mastery är är bra i PvP och MM är bra om du ska raida PvE Survival är inte bra nåt typ, Jag e lvl 70 hunter å mkt PvP jag har 44/10/7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 (redigerat) Aimedshot är bra i PvP om t.ex fienden inte ser en. Och faktist ganska värdelös i PvE. BM är bara bra i Arena, bara bra när beast within är på cooldown. Och Survival..är bra i PvE om man har typ full epic, man måste ha mycket agility för att det ska vara bra. Redigerat 27 September 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Aimed shot är alltid värdelös o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Nej jag börjar alltid strider aimed shot solo följt av arcane och sen något sting...i 1vs1 lägger jag en freze trap och sen aimed.... so aimed shot FTW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 jobbigt när dom inte har nått target (dom=fiender) och sen tar man aimed, så får dom target automatiskt och ser typ: Exorz Aimed Shot ||||----- och kan antigen gå ut ur range eller springa för nära, jobbigt, men iaf, mot PVE är de bra för at mobs inte springer mot en bara för man laddar en aimed, lite jobbigt dock när man tar scatter och sen springer iväg lite och tar aimed och dom kommer inom range exakt innan, funkar kanske om man tar concussive shot medans dom är scattered, så när dom kommer ut ur de så går dom söligare nån sekund, men tror nog jag respeccar till BM, MM och lite survival om jag har poäng över, i 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Använder alltid Aimedshot i 1vs1. Typ schattershot > Trap > hunter's mark > aimedshot > Multishot > Arcaneshot. Fast aimedshot är inte bra i PvE, för den tar för mycket mana och är för seg. Bättre att specca BM och låta pettet tanka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Fast aimedshot är inte bra i PvE, för den tar för mycket mana och är för seg. Bättre att specca BM och låta pettet tanka. Okey. Försökte räkna ut vilken lvl man måste vara för beast within och aimed shot, är det 60? för 40 points för beast within, så lvl 50 va? och 20 för aimed, så måste man vara lvl 70 för beast within och aimed? :S ne inte kan de vara så va?.. hmm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg