Hoppa till innehåll

Hunter Specc


mariodog
 Dela

Rekommendera inlägg

tråkigaste speccen också, men man lvlar fort me de, men eftersom du är så hög lvl kan du nog specca BM och MM, bm till beast within och MM till aimed och lite sido spår eller lite på survival kanske om du har TP över.. själv är jag 56 MM hunter och kommer bestämma om jag ska gå tillbaka till BM eller stanna MM eller blanda i lvl 60

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du ska göra en pvp hunter specca MM till aimed shot och sen BM tills beath withing lägg resten sen på survival. Funkar bra för mig^^

LOL Aimed shot suger i PvP!!

 

Men Beast Mastery är är bra i PvP

och MM är bra om du ska raida PvE

Survival är inte bra nåt typ,

Jag e lvl 70 hunter å mkt PvP jag har 44/10/7

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aimedshot är bra i PvP om t.ex fienden inte ser en. Och faktist ganska värdelös i PvE.

 

BM är bara bra i Arena, bara bra när beast within är på cooldown.

 

Och Survival..är bra i PvE om man har typ full epic, man måste ha mycket agility för att det ska vara bra.

Redigerat av DraggO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jobbigt när dom inte har nått target (dom=fiender) och sen tar man aimed, så får dom target automatiskt och ser typ:

Exorz

Aimed Shot

||||-----

 

och kan antigen gå ut ur range eller springa för nära, jobbigt, men iaf, mot PVE är de bra för at mobs inte springer mot en bara för man laddar en aimed, lite jobbigt dock när man tar scatter och sen springer iväg lite och tar aimed och dom kommer inom range exakt innan, funkar kanske om man tar concussive shot medans dom är scattered, så när dom kommer ut ur de så går dom söligare nån sekund, men tror nog jag respeccar till BM, MM och lite survival om jag har poäng över, i 60.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använder alltid Aimedshot i 1vs1. Typ schattershot > Trap > hunter's mark > aimedshot > Multishot > Arcaneshot.

 

Fast aimedshot är inte bra i PvE, för den tar för mycket mana och är för seg. Bättre att specca BM och låta pettet tanka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast aimedshot är inte bra i PvE, för den tar för mycket mana och är för seg. Bättre att specca BM och låta pettet tanka.

Okey.

 

Försökte räkna ut vilken lvl man måste vara för beast within och aimed shot, är det 60? för 40 points för beast within, så lvl 50 va? och 20 för aimed, så måste man vara lvl 70 för beast within och aimed? :S ne inte kan de vara så va?.. hmm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...