ajar Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 (redigerat) Själv har jag valt AMD Athlon 64 X2 4400+ till min dator som jag ska köpa till vintern, tillsammans emd ett GeForce 8500. Det är lagom för mig. Hade gärna valt en Intel Core 2 Duo processor istället men det kunde man tyvärr inte konfigurera datorn med. Redigerat 30 September 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Har en Intel Core 2 Duo 2.67 och ett 8800Ultra kort. Dock funderar jag på att stoppa in en fyra kärning inter core Extreme procesor om något år. Just nu känns det onödigt med en extreme processor eftersom att det inte kommer bli någon skildnad. Det är mest för att få högre poäng på 3DMark :) Om ungefär 2 år kommer jag dock hitta brister på min Intel Core 2 Duo 2,67. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Själv har jag valt AMD Athlon 64 X2 4400+ till min dator som jag ska köpa till vintern, tillsammans emd ett GeForce 8500. Det är lagom för mig. Hade gärna valt en Intel Core 2 Duo processor istället men det kunde man tyvärr inte konfigurera datorn med. Vill du ha det bör du se till att du får det med. Är antagligen bara att byta moderkort. Var är det du tänkt beställa från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.